niedziela, 22 maja 2016

Serialowe wyzwanie- American Horror Story: Murder House

Hej kochani!
Ostatnimi czasy rzadko się odzywałam(czyt. wcale). Nie wiem czy było to spowodowane dużą ilością wyjazdów, ogromnego natłoku ze strony szkoły, czy po prostu lenistwem. Przez ten czas miałam wiele okazji, aby trochę powykreślać rzeczy z mojej listy. Zaczęłam kilka seriali, w tym pierwszy sezon słynnego American Horror Story, zapraszam!
Z pozoru idealna rodzina Harmonów, po wielu problemach, wprowadza się do idealnego domu w Los Angeles. Na miejscu dowiadują się, że poprzedni właściciele umarli w tej posiadłości. Przymykając oczy na tą tragedię starają się żyć normalnie. Pan Harmon jako psychiatra, swoich pacjentów gości w domu. Nastoletnia córka Violet stara się poradzić sobie w nowej szkole, a Pani Harmon zajmuje się domem i odkrywa różne tajemnice. Rodzina otoczona mrocznymi sekretami, po czasie orientuje się, że zamieszkali w sławnym Domu Morderstw.

Jeszcze rok temu z moim strachem do wszystkiego, nie miałam tego na liście. Jakiś czas temu postanowiłam się przełamać i obejrzeć polecany przez wszystkich mroczny serial. Wraz z moją kuzynką pierwszy odcinek oglądałyśmy razem pod jedną kołdrą, w dzień i z zapalonym światłem. Nie mogę powiedzieć, że nie przerażał mnie. Bałam się po nim jak cholera i przez następne dwa tygodnie miałam przeróżne schizy. Mimo wszystko oglądałam z zapartym tchem, jak biedna rodzina Harmonów, niczego nie świadoma, żyje z duchami. Różne sekrety domu naprawdę potrafią przestraszyć!
Miłość Tate'a i Violet była głównym powodem zaczęcia tego serialu. Ich znajomość była czymś pięknym i wartym tego całego zachodu. Do teraz przeżywam tragiczną historię tego domu. Wszystko było tak pogmatwane, że po każdym odcinku dawałam sobie chwilę na przyswojenie wszystkich informacji. Przede mną jeszcze kilka sezonów, także cierpliwie czekajcie, a na razie mogę polecić Wam:

8 komentarzy:

  1. Ja bardzo polecam The Walking Dead, teraz akurat jest przerwa c: akurat szukam teraz jakiś nowych seriali, może zacznę oglądać AHS.

    Obserwuje i zapraszam do mnie c: - http://sendaiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, marzy mi się, aby zacząć oglądać ten serial, ale jakoś nie mogę się za niego wziąć. :/ Właśnie, boję się tego, że nie będę mogła po nim spać, czy coś, ale też muszę się w końcu przełamać! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten serial głównie dlatego, że jest tak dziwny i chory :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony serial to Gra o tron i Wikingowie ! <3 polecam ci :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo moich znajomych poleca AHS. Chyba faktycznie coś w nim jest i zabiorę się za oglądnie!
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji obejrzeć tego serialu. Ale zapowiada się bardzo ciekawie.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń