niedziela, 6 marca 2016

Ulubieńcy Lutego!

Hej kochani!
Jest to moje pierwsze podsumowanie miesiąca i pomyślałam, że z racji tego, że luty był naprawdę ciekawy mogę się nim z Wami podzielić.

Filmem, który obejrzałam w tym miesiącu i znajduję się na miejscu 1.mojej listy jest oczywiście Deadpool. Film tak genialny i zabawny, że naprawdę nie mam pojęcia co bym mogła jeszcze napisać.
,,Były żołnierz oddziałów specjalnych zostaje poddany niebezpiecznemu eksperymentowi. Niebawem uwalnia swoje alter ego i rozpoczyna polowanie na człowieka, który niemal zniszczył jego życie''
Tytułowy bohater jako chyba jedyny z postaci Marvel'a ma świadomość, że jest z komiksu i jest on narratorem swojego życia. Przemawia do widzów tak humorystycznymi tekstami, że trudno się nie zaśmiać+ idealnie dopasowana ścieżka dźwiękowa dodaje jeszcze większego uroku. Zdecydowanie 10/10♥!

Przyznam, że po Teen Wolf'ie nie sądziłam, że zakocham się w jakimś innym serialu, ale stało się! Przyjaciele to serial opowiadający w bardzo zabawny sposób życie szóstki przyjaciół w Nowym Jorku. Ich perypetie miłosne, sprawy w pracy i różne problemy są pokazane w sposób tak komiczny, że trudno być poważnym. Sprawy Ross'a i Rachael bądź Chandler'a i jego kaczek są teraz moimi sprawami. 10 sezonów mnie nie odpycha i dzielnie idę do przodu. Na razie jestem na czwartymi, ale myślę, że do wakacji się uporam! :')


Muzyka jest zdecydowanie nieodłączną częścią mojego życia. Słucham jej idąc do szkoły, jadąc autem lub pociągiem. W domu bonusem jest śpiewanie! Nigdy nie potrafię odpowiedzieć na pytanie 'twoja ulubiona piosenka?'. Słucham wszystkiego, ale w tym miesiącu poszerzyłam swoją playlistę o naprawdę dużą ilość piosenek. Wybrałam kilka z nich, które zawładnęły moim sercem.

Odkryta pod koniec lutego we Włoszech. Kocham głos Rojka, mogłabym przy nim umrzeć. Piosenka ma jak dla mnie tak cudowny tekst, że od razu chce się żyć. Na doła lub gorsze chwile rewelacyjna!




Nie wiem czy tekst, czy melodia, czy Tyler Posey w teledysku mnie tak zachwycił, ale ta piosenka jest zdecydowanie moją obsesją. Jak nie głośno to w głowie śpiewam. And it's blue, and it's blue.



Działalność Justin'a w tym roku powaliła mnie na łopatki. Purpose to genialna płyta, a ta piosenka to moja ulubiona. Jest tak rewelacyjna, że udało mi się nawet przekabacić moją siostrę!




Piosenka z Teen Wolf'a gdy Stiles ratował Lydię. Ten serial ma tak genialna ścieżkę dźwiękową, że to aż boli. Ta piosenka to jedna z wielu utworów, które pokochałam. 
-Aqualang ft. Kira Grannis- To the wonder
-Frances- When it comes to us
-Gabrielle Aplin- Start of the time
-SYML- Where's my love
- ZAYDE WOLF- Save tonight
-Amber Run- I found



Z racji iż w tym miesiącu nie przeczytałam żadnej książki(aż wstyd), polecę Wam jedną z moich ulubionych powieści. Przeznaczeni dzieje się w świecie, w którym każdy człowiek ma osobę sobie przeznaczoną- prawdziwą miłość. Niestety ci ludzie nie mają prawa się spotkać. Nie mogą! Poppy- dziewczynie nie wierzącej w miłość i Noe'mu- gitarzyście, który zmienia sobie dziewczyny co noc, udaje się spotkać.Książka genialna i wzruszająca(szczerze, płakałam na niej jak bóbr przez następne 10 minut). Gorąco polecam!

 W tym miesiącu wygrywają FERIE! Kto zdziwiony? Te dwa tygodnie wspominam bardzo dobrze, spędzone we Włoszech na pewno zapadną w mojej pamięci na długo. Nie będę się rozpisywać, ponieważ wszystko macie tutaj---> Kiedy Tosia poznała Włochy.

A Wam jak minął Luty?

14 komentarzy:

  1. bardzo fajni ulubieńcy, zainteresowałaś mnie deadpolem, wpisuję go na listę filmów, które chcę obejrzeć:D
    a ja wciąż oglądam teen wolf, polecam też shadowhunters, z każdym odcinkiem się rozkręca. No i gra o tron to zdecydowanie najlepszy serial ever ♥
    piosenka halsey jest super ♥
    hmm...nie słyszałam o tej książce ale wydaje się ciekawa :)
    piękne zdjęcie *.* acchh, Włochy :3
    pozdrawiam i zapraszam najnowy wpis :*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja końcem zeszłego roku, zresztą po raz drugi, wciągnęłam się w oglądanie FRIENDS i tak byłam tym pochłonięta, że nawet nie wiem, jak szybko odcinki się skończyły;) Wszystkie sezony obejrzałam w miesiąc;) Bardzo dobrze wspominam, humor, jaki proponują, bardzo mnie bawi, a perypetie bohaterów są czasami bardzo wciągające;) Szkoda, że zaprzestali tych na 10...;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy :) Najbardziej z tych wszystkich kategorii zaciekawiła mnie muzyka, jest wiele świetnych piosenek. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to nie lubie serialii. tak zadko oglądam TV że nawet nie wiem co aktualnie teraz leci :)
    zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko dwa ulubione seriale, które oglądam ;) Uwielbiam Halsey <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi ulubieńcy, ale idealnie pasują do
    tego miesiąca :) mój luty upłynął szybko, w końcu
    to najkrótszy miesiąc w roku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O niczym z danych ulubieńców nie słyszałam,no oprócz serialu Teen Wolf,ale jakoś nie przykuł mojej uwagi.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam "Colors", ale również mam wrażenie, że to prze Tylera ♥ A jeśli już jestem w temacie Teen Wolfa, to jak ci się podobał ostatnio odcinek, bo jak dla mnie genialny, jak oglądałam to aż ciarki miałam :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinek bomba! Tylko nie mogę uwierzyć, że to koniec.. Teraz mam czekać do czerwca? Prędzej umrę :')

      Usuń
  9. w czerwcu dopiero kolejne odcinki ?
    Ja nie wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moze ta ksiazke sobie przeczytam!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ulubieńcy. Czekam na nowy sezon Teen Wolf, a w między czasie może przeczytam tą książkę. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń