poniedziałek, 14 marca 2016

Top 15 bajkowych przyjaźni


Hej kochani!
Z racji iż ostatnio od nowa zakochałam się w animacjach, postanowiłam zrobić ranking moich 15 ulubionych przyjaciół z bajek. Kocham oglądać filmy animowane, często mają więcej przekazu niż normalne filmy. Nie kierujcie się numerkami, kolejność przypadkowa, nie umiałabym wybrać ulubionej ;)


15. Lilo i Stitch ,,Lilo&Stitch''

14. Oh i Tip ,,Dom'' 

13. Baymax i Hiro ,,Wielka szóstka''


12. Mike Wazowski i James P. Sullivan ,,Potwory i spółka''

11. Sid, Maniek i Diego ,,Epoka Lodowcowa''



10. Lightning McQueen i Złomek ,,Auta''

9. Shrek i Osioł ,,Shrek''


8. Flynn Rider i Maximus ,Zaplątani''

7. Kenai i Koda ,,Mój brat niedźwiedź''



6. Czkawka i Szczerbatek ,,Jak wytresować smoka''

5. Tulio i Miquel ,,Droga do El Dorado''

4. Mulan i Mushu ,,Mulan''
 photo dslithoMulan99A.jpg

3. Dracula, Frankenstein, Wayne, Griffin i Murray ,,Hotel Transylwania''

2. Alex, Marti, Gloria i Melman ,,Madagaskar''

1. Timon i Pumba ,,Król Lew''

A jacy są Wasi ulubieńcy? 

6 komentarzy:

  1. Z tym przekazem to zgadzam się z Tobą w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie oglądałam animacji. Mam podobnych ulubieńców co ty :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych co wymieniłaś, to zdecydowanie Shrek. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Timon i Pumba to najlepsza para w bajkach. Nic tego nie pobije, zawsze poprawiają mi humor.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle swietnych bajek, az mam ochote ktoras ogladnac! ;)

    OdpowiedzUsuń