poniedziałek, 29 lutego 2016

Kiedy Tosia poznała Włochy

Hej kochani!
Dzisiaj oficjalnie skończyły mi się ferie, przez co jestem w głębokiej rozpaczy. Minęły one zdecydowanie za szybko i mimo, że nauczyciele dali nam dzisiaj dużo luzu( dziękuję Pani z polskiego ) to trudno jest mi wstawać tak wcześnie. Dzisiaj omal nie zasnęłam na geografii, to dziwne ponieważ mój nauczyciel mówi o samych ciekawych rzeczach! (kto tu wyczuł kłamstwo, ha?) 


Pierwszy tydzień spędziłam leniwie u Zuzi, oglądając Teen Wolf'a i zajadając się różnymi pysznościami. Jedyne nasze wyjście z domu było do sklepu i UWAGA do kina! Byłyśmy na ,,Deadpool'u", który koniecznie musicie obejrzeć! Drugi tydzień trochę aktywniejszy zaczęłam 15-godziną podróżą do Włoch. Nasze miasteczko(a raczej wiocha gdzie sklep był do 12:00 a pizzeria czynna od 18:30) było położone wysoko w górach, przez co widok zapierał dech w piersiach. Wokół tylko góry, lasy i drewniane domki. Pierwszy dzień na nartach był dość kulawy. Umówmy się, że po przerwie 4-letniej lepiej nie iść od razu na szczyt.
Niektóre dni były leniwe i wtedy spędzałam je z Zuzią i Martyną na kanapie, oglądając X-men'ów i jedząc kisiel. Inne bardziej aktywne spędzałam na stoku od 12:00 do 17:00. Ogólnie towarzystwo całej rodziny grającej w Alias było dość odprężające i przede wszystkim zabawne,dzięki czemu choć na chwilę zapomniałam o szkole. Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy i po cudownym tygodniu trzeba było wracać znów autostradą do Polski. Ferie były udane i dzięki Bogu, że za tydzień znowu wolne!

A Wam jak minęły ferie? :)
Tak przy okazji zapraszam jeszcze na bloga dwóch świetnych aniołków! :) siostryangel.blogspot.com

7 komentarzy:

  1. Wow zazdroszczę ^^ a zdjęcia cudne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowny krajobraz ! ♥ Fajnie że spędziłaś je we Włoszech :)
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi super minęły ferie ! Chciałabym do nich wrócić :))
    http://diveex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło mi się czytało. Świetnę zdjecia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku świetny post :)
    Podoba mi się to jak prowadzisz bloga, będę tu wpadać częściej
    Zapraszam również do mnie misia :*
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ferie nigdzie nie wyjechałam, ale za to tydzień przed byłam z ciocią w górach. Było trochę nudno, bo pogoda nie dopisywała, ale i tak spędziłam super czas z rodziną! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Teen Wolfa, a zdjęcia są niesamowite ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń