sobota, 20 lutego 2016

20/02/16

Hej kochani!
    Każdy z nas ma jakieś hobby lub coś co go po prostu interesuje. Niektórzy pogłębiają swoją fascynację, a inni zostają przy tym co wiedzą. Często jednak okazuję się, że nie wiedzieli za dużo. Większości osób wystarcza minimalna wiedza. Prawda jest taka, że jeśli chcemy być w czymś dobrzy i abyśmy mogli powiedzieć Umiem to robić trzeba się kształcić i nie poddawać.

Odkąd pamiętam zawsze na pytanie- Twoje hobby? odpowiadałam- fotografia. Fakt, lubiłam to robić, ale w żaden sposób nie kształciłam się i zdjęcia zawsze robiłam na automacie. Pewnego razu zrozumiałam, że moja wiedza o tym jest równa 0. Wzięłam aparat do kuzynki i poszłyśmy na zdjęcia. Gdy wróciłam do domu od razu pobiegłam do taty, który pokazał mi większy obiektyw i dał mi książkę ,,Kreatywna fotografia, bez tajemnic''. Jeszcze jej nie przeczytałam, ale przynajmniej wiem do czego służy dany obiektyw. Mogę powiedzieć do czego jest przysłona oraz jak oznaczamy czas naświetlenia. Potrafię powiedzieć na czym powinnam zrobić zdjęcie, jeśli oczywiście mam na nie pomysł. To wszystko jest gdzieś w mojej głowie, z której czasem wylatuje i muszę zaglądać do mojej ściągawki. Ale na tym polega nauka. Zapamiętywaniu, próbowaniu, zapominaniu i tak w kółko, aż w końcu dojdziemy do perfekcji. 

Pisząc to wszystko mam przy sobie aparat, książkę i ściągawkę nie chcąc się pomylić, ale popełnianie błędów to rzecz ludzka. Pamiętajcie aby podczas pogłębiania swojej wiedzy nie poddawać się i wycofywać  przez głupie błędy. One będą zawsze! Musicie dążyć do celu mimo tych wszystkich potyczek! Ja się staram i nadal zapamiętuję.

A Wy kształcicie swoje hobby? 

8 komentarzy:

  1. Ja także kocham fotografię, chociaż tak naprawdę nic o niej nie wiem, zwyczajnie gdy dostanę aparat biegam jak mała dziewczynka, po całym mieście i skaczę w próbie zrobienia idealnego zdjęcia. Z kolei moim hobby, w którym się bez wątpienia rozwijam zarówno ja, jak i Sky, jest pisanie.
    Całujemy i zapraszamy do nas xx

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie mega mi się podoba! Jest świetne :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to pierwsze zdjęcie sopli ♥
    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam czytać takiego typu posty:)

    miło było gdybyś skomentowała albo zaobserwowała mojego bloga
    odwdzięczam się:)--> KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię fotografować różne rzeczy, ale kompletnie nic o tym nie wiem, nie mam profesjonalnego aparatu, ale robię zdjęcia telefonem, który ma całkiem dobrą jakość. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię robić zdjęcia, ale nie nazwałabym tego swoją pasją, bo krótko mówiąc nie znam się na tym :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, bardzo podobają mi się twoje notki, ich estetyka! Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń