niedziela, 10 stycznia 2016

Wyzwanie serialowe- Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak

Hej! 
Może ktoś zauważył zakładkę 'wyzwanie filmowe'. Znajduje się tam lista filmów i seriali, które chce zobaczyć. Gdy tylko coś z listy zniknie udokumentuję to tutaj. Na pierwszy ogień idzie serial, który skończyłam jakieś trzy tygodnie temu. Od samego początku zastanawiałam się jak to rozegrać. Opisać każdy sezon po kolei? Bezsensu, przecież to nie American Horror Story. Pisać od razu jak skończę czy czekać aż serial się skończy? ( dla niepoinformowanych Teen Wolf jest nadal emitowany i nadal wychodzą nowe odcinki). Nie będę przecież czekać x czasu aż się skończy. Postanowiłam pójść na żywioł- tu i teraz. Zapraszam do przeczytania moich odczuć względem Nastoletniego Wilkołaka! 




Nigdy nie byłam jakoś entuzjastycznie nastawiona do seriali, to za długi, to za nudny, to coś tam. Aż pewnego wieczoru przełamałam się i włączyłam pierwszy odcinek Teen Wolf'a. Nie sądziłam, że aż tak mi się spodoba! Już w pierwszym odcinku Stiles zdążył skraść mi serce, a Jackson podpaść. Każdy sezon jest dla mnie wielką zagadką, którą staram się rozwiązać razem z głównymi bohaterami. 

Dwójka przyjaciół- Stiles Stilinski i Scott McCall, którzy niczym nie wyróżniają się z tłumu i są przeciętnymi nastolatkami, pewnego wieczoru wybierają się na poszukiwania ciała dziewczyny, która została zamordowana w lesie. Scott zostaje ugryziony przez-jak sądzi Stiles- wilkołaka. Od tamtego czasu ich życie nie jest spokojnie. Scott musi nauczyć się kontrolować by zostać człowiekiem a nie drapieżnym wilkołakiem. Mają grono przyjaciół jak i nieprzyjaciół. Czasem muszą zmierzyć się z Alfą a czasem z całym stadem Alf. Innym razem muszą poradzić sobie z Kanimą bądź Chimerą. Trochę dziwne nazwy? Nie ma co się dziwić, to w końcu Beacon Hills! Każdy sezon jest dla mnie czymś nowym. Ten serial poznał już chyba moje wszystkie wcielenia- gdy płaczę jak opętana, gdy śmieję się ponieważ Trener jak zwykle musiał obrazić Greenberg'a, gdy krzyczę lub obrażam złego bohatera- na przykład takiego Peter'a. Momentami zdarza się, że zasłaniam twarz dłońmi i patrzę przez palce- potrafi wystraszyć na tyle abym potem zasnąć nie mogła i wszędzie widziała na przykład Doktorów Strachu.

Uzależniłam się od Stiles'a, Lydii, Liam'a, Derek'a bądź nawet Scott'a. Teraz zaprzątają część mojej głowy i serca a nawet karty pamięci w telefonie! (obrazki same się nie zgrają). Więc jeśli nie wiesz jaki serial zacząć oglądać, proponuję:

Polecam!

17 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Teen Wolf, jeden z lepszych seriali jakie oglądałam. Całe 4 sezony i początki 5 (oglądałam w wakacje) obejrzałam w mniej więcej w trzy dni. Naprawdę wciąga! Polecam również pretty little liars oraz pamiętniki wampirów, które oglądam w ostatnim czasie. Zapraszam do nas siostryangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam tego serialu, ale muszę spróbować! Z twojej recenzji wnioskuję, że jest świetny! :D


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. O Uwielbiam Teen Wolf <33
    Najlepszy serial jaki istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym filmie, wydaje sie ciekawy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś moja koleżanka oglądała ze mną na obozie ten serial, ale było to już jakiś czas temu i zdążyłam już o tym niestety zapomnieć :( Ale za to oglądam milion innych seriali!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super serial, polecam polecam polecam!!! :)
    Najpierw nie umiałam się przekonać, bo wolę bardziej "realistyczne" filmy czy seriale, ale w tym się zakochałam *.*
    wspólna obserwacja? ja już dodaję!
    i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Twojej notce chyba aż obejrzę ten serial, bo z tego co piszesz zapowiada się ciekawie. Obserwuje i czekam na kolejne posty tego typu.
    Zapraszam do mnie : http://wiktoriapiejak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałam ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham to!

    Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/01/pytania-od-was-banggood.html
    poklikasz w linki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam kilka odcinków. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam ale może zaczne :D Widać ze super serial ^^
    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądam seriali, wolę bajki animowane. :D :D :D

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tym serialu ale jeszcze go nie oglądałam i chyba go obejrzę :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń