niedziela, 17 stycznia 2016

MOJE PLANY I CELE NA 2016

2016 idzie jak na razie ekspresowo, ale pomyślałam, że skoro jeszcze oficjalnie mamy styczeń to może zrobię moje plany na ten rok. Z góry uprzedzam- nie są to moje postanowienia a cele/plany. Tamten rok był trochę bardziej ambitny niż pozostałe. Ten zamierzam równie dobrze wykorzystać( oczywiście nie wykluczam dni, kiedy siedzę i oglądam seriale). Jesteście ciekawi co ma zamiar spotkać mnie w tym roku? Zapraszam!



Lecąc kalendarzowo pierwszym wydarzeniem są ferie, które niestety/stety mam jako ostatnia. Zaczynając 15 lutego nie mam pojęcia co będę robić przez pierwszy tydzień. Drugi trochę ambitniejszy, spędzam we Włoszech. Może w tym roku spróbuję na snowboard'zie? Zobaczymy!


18 marca jadę z rodziną i kuzynką do Łodzi, gdzie odbędzie się koncert Macklemore&Ryan Lewis. Jestem strasznie podekscytowana i od razu zwiedzę Łódź, w której nigdy wcześniej nie byłam. Sama wizja koncertu napawa mnie radością, a myśl, że będę tam z Zuzią utwierdza mnie w przekonaniu, że to będzie mega wydarzenie! Z kim się tam widzę? :)


Mama zawsze powtarza- córka piekarza. Blada jak ściana i zimna, niestety. Pod koniec kwietnia będę miała okazję trochę przysmażyć się na plaży! Lecę z kuzynką i jej rodzicami do Hiszpanii. Tym wyjazdem jestem jeszcze bardziej podekscytowana. Już czuję, że to będzie świetne! Popływam sobie, poopalam się i pozwiedzam! Najbardziej boję się podróży samolotem. Zna ktoś jakieś sprawdzone leki uspokajające?


6 maja wychodzi najnowsza część Kapitana Ameryki: Wojna bohaterów. Od razu idę na maraton i pewnie większość z Was myśli- przecież to tylko film, ale mi ambitne plany. No cóż... Czekam na niego dobre pół roku i cholernie nie mogę się go doczekać. Wiem, że prawdopodobnie będę ryczeć, ale każdy wie, że miłość boli :')


Co do wakacji nie mam jak na razie pewnych planów. Jedyny pewniak to jeden dzień w Kosakowie na Opener Festiwal. Idę akurat na koncert Red Hot Chilli Peppers. Mam nadzieję, że będzie tak fajnie jak w tamtym roku, a może nawet lepiej! Będę miała świetne towarzystwo ( czyt. siostrę i kuzynkę) także nie powinnam się nudzić!  Ktoś będzie?


Kogo to postanowienie noworoczne? Ja praktykuję ten cel już od listopada, ale oczywiście wiadomo Święta i Sylwester dużo potrafią 'zepsuć'. Mam nadzieję, że będę wytrwała i jak już uda osiągnąć mi się to co chcę, podzielę się tym z Wami!

Jest  nas ósemka, każda mieszka praktycznie gdzie indziej. Trochę trudno to pogodzić, co? Wiem, że dwie z nich będą na Openerze, a to już coś! A wam udało się spotkać swoje internetowe bratnie dusze?

Jak chcę jakieś zmiany typu-nowy pokój, aparat/telefon, zazwyczaj zbieram na to sama. Kupując telefon, longboard'a rodzice nieznacznie mi pomogli. W tym roku chcę mieć remont moich czterech ścian i mam nadzieję, że mi się to uda. Trzymajcie kciuki!

A Wy jakie macie plany i cele na ten rok? :) 

48 komentarzy:

  1. Ahh juz nie mogę doczekać sie łodzi! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden i najważniejszy plan, wyjechać do Niemiec!
    To jest coś czego najbardziej na świecie pragnę, a zarazem panicznie się boje.
    Zapraszam na blog, nowy post się pojawił :3
    Siostry Angel http://siostryangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki :D
    Mam nadzieje że uda Ci się spełnic te wszystkie cele :D
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ze snowboard'em, ja ferie już zaczęłam, ale niestety nigdzie nie jadę :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe plany :) Mnie udało się spotkać, jak to nazwałaś - internetową bratnią duszę :) Świetne uczucie! :3 Obserwuję i pozdrawiam ;*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne plany i cele :) Też mam ferie aż od 15 lutego :/
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo plany cudowne! życzę spełnienia wszystkich wytyczonych celów♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow gratuluje takiego wyjazdu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne plany :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny Blog!.

    Mój Blog - klik!
    Klikniesz w linki podane w poście?. (sprawdzam)
    Jak tak napisz komentarz. Bierzesz udział w konkursie.
    Albo z miłego uczynku kliknij. Dziękuję Gorąco!
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow twój blog mnie zachwycił! strasznie tu miło , fajnie napisane oraz estetycznie :) jesteś bardzo ładna , zazdroszcze urody !!
    Bardzo mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać tu częściej :)
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? ja juz! ;*
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. my o naszych planach pisaliśmy na blogu, zapraszamy i mocno zazdrościmy openera
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja również musze się wziąść za siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia w zrealizowaniu swoich celów. :*
    Również obserwuję :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w spełnieniu celów :***
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w postanowieniach, życzę miłego koncertu!
    Ja nie mam jakichś konkretnych celów, chcę po prostu być szczęśliwą osobą.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia z realizowaniem swoich planów na rok 2016 :)
    Pozdrawiam :) Może wspólna obserwacja ? Jeśli się zgadzasz daj znać u mnie na blogu :**
    http://angelikamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, udanych ferii ;) Jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją daj znać.
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ci zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii (; również mam ferie od 15 lutego

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam ferie od 15 lutego, jeszcze trochę musimy poczekać. Zazdroszczę Włoch w zimę, na pewno będzie tam pięknie! Trzymam kciuki za twoje cele!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w realizacji planów, udanego roku! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne plany na ferię, mi one mijają bardzo nudno :/
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia i wytrwałości!
    Moje plany i tak nie wyjdą..

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(Jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia!

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post :)
    Wspólna obserwacja?:)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super plany :)

    bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. To kochana życzę Ci powodzenia, buźka :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeż mam ferie dopiero 15 lutego. Lot samolotem = piękne widoki! Jedyne czego można się obawiać to nudy w trakcie podróży.
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia! Ja ferie zaczynam za tydzień :(
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Również obserwuje , pozdrawiam :)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w spełnianiu celów ♥ Zazdroszczę tego koncertu *.*

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie potrafię tak zbierać pieniędzy, haha xd
    Świetne cele, a plany jeszcze lepsze!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę Ci takich planów! Życzę udanego roku i wytrwania w swoich postanowieniach. :) Ja nie mam żadnych konkretnych planów ani celi.

    www.muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post! Cały blog również fajny :)
    Zapraszam do mnie może ci się spodoba :)

    http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    Jeśli chcesz może wspólna obserwacja? napisz w kom i zacznij :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałam jechać na Macklemore, ale niestety nie było już biletów. Jadę jednak na The neighbourhood!
    MAYUM *click*

    OdpowiedzUsuń
  37. A mi się już kończą ferie, niestety :( jeśli chodzi o festiwale, to ja jadę na Woodstock w tym roku ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  38. zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. trzymam mocno kciuki za Twoje noworoczne plany!

    ____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  40. super zdj :) gratulacje koncertu :)

    wspolna obserwacja? :) ja już obserwuje :) licze na rewanż :)))

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń