czwartek, 31 grudnia 2015

Magia Sylwestra

Hej! (przepraszam za tak długą nieobecność, ale sami rozumiecie święta i te sprawy)

    Dzisiaj sylwester, po północy Nowy Rok. Każdy będzie o rok starszy. Każdy w szkole będzie miał problem z napisaniem daty 2016. Każdy dzisiaj wyjdzie na dwór lub będzie obserwował zza okna magię 31 grudnia. Przestraszone psy będą siedziały w domu, a dorośli opici swoim trunkiem, będą puszczać fajerwerki. Wszystko pięknie, prawda?

Od zawsze uwielbiałam sylwestra, fajerwerki i wszystko co z tym związane. Zawsze patrzyłam na balony, confetti i sztuczne ognie, oczami dziecka. Wszystko kolorowe, piękne, bajeczne, bezpieczne. W tamtym roku spojrzałam na to wszystko z nieco innej perspektywy mimo, że bawiłam się w najlepsze z moją przyjaciółką, odstawiłam się jak na studniówkę i obżerałam się gorzej niż w święta. Już o 23:00 testowali fajerwerki. Pies latał jak szalony do łazienki, a potem wracał pod stół. I tak za każdym razem gdy usłyszał wystrzał. Razem z kuzynką siedziałyśmy z nią i śpiewałyśmy jej ,,Mam tę moc'' aby się uspokoiła. I wiecie co? Podziałało! Ale tylko do północy. Dorośli jak to dorośli zawsze bawią się lepiej z odrobiną alkoholu, co niezbyt dobrze oddziałuje na ich równowagę przez co próbują walczyć z grawitacją. Oczywiście mężczyźni zawsze puszczają fajerwerki. W takim momencie nie skupiam się na ślicznych i kolorowych ogniach. Moją uwagę poświęcam wujkom, którzy odpalają race.

Nie myślcie, że jestem wielkim przeciwnikiem Sylwestra! Kocham go! Marzę by spędzić Nowy Rok pod Time Square lub przy London Eye. Albo jeszcze lepiej przy Sydney Opera House. Niestety na razie muszą wystarczyć mi zdjęcia. Plusem tej 'imprezy' jest zdecydowanie wolne ( a sio szkoło), możliwość przebrania się ( nie tylko w sukienki, pozdrawiam dziewczyny w onesie ) oraz obżarstwo ( bądźmy szczerzy, na kogo nie czekają chipsy i żelki?) Ja tegorocznego sylwestra spędzam u mojej przyjaciółki w Olsztynie i zamierzam się świetnie bawić, czego Wam również życzę! Oraz aby było w miarę spokojnie i pamiętajcie,  jak odpalacie fajerwerki to uważajcie na dłonie!
Chciałam również zaprosić Was na bloga aloohaparadise.blogspot.com!

                                        Szczęśliwego Nowego Roku!

38 komentarzy:

  1. Sama prawda! A Ty jak spędziłaś sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog wygląda ciekawie, do tego dodajesz cudowne zdjęcia. Nie zmarnuj takiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Sylwester na Times Square - to by było coś

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczne zdjęcia :)

    http://helloquanti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. to mam nadzieję, że Sylwester się udał :3
    właśnie, zawsze mi szkoda czworonogów tego dnia :/
    CUDNE INSPIRACJE *.*
    pozdrawiam :)
    +obserwuję :D zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zaobserwujesz? :)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sylwestra spedzilam super:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, ze Tobie sylwester się udał ^^

    Obserwuje Cię i liczę na to samo:*

    Siostry Angel xx
    http://siostryangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwester też jest lubiany przeze mnie :D

    Zapraszam OFFICIAL PATTY

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Sylwester był genialny, mam nadzieję, że Twój również :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę przez długi czas wspominać tegoroczny sylwester :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety w Sylwestra byłam chora, także moje świętowanie ograniczyło się do oglądania filmów... Ale nie było źle :)
    Świetne zdjęcia znalazłaś! Też marzy mi się pokaz fajerwerków w Syndey... Może kiedyś :D
    Obserwujemy, littleleek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też marzy się, aby spędzić sylwestra w jednym z wymienionych miejsc, ten pokaz fajerwerków byłby cudowny!
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego Nowego Roku ! :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :) Obserwuje!
    mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pokazy fajerwerek! Wszystkiego dobrego!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiedziałam, że pod London Eye Sylwester wygląda tak pięknie *.* Zauroczyłam się

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia :-) fajnie byłoby być tam i widzieć to na żywo

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałabym spędzić sylwestra na Time Square, może kiedyś nam się uda!

    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post i design bloga ~~ !

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny post, wszystkiego dobrego w nowym roku. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Te fajerwerki są cudowne! Post bardzo mi się podoba. Blog też jest świetny!
    Kochana co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajerwerki tak pięknie wyglądają *0*

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajerwerki pięknie wyglądają, ale aż mnie serce boli na myśl o wszystkich zwierzętach, które się boją i uciekają :(

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłego dnia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznee zdjęcia! Uwielbiam takie widoki mega!
    Obserwujemy? :) Daj mi znać! http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie to wygląda :D
    obserwujemy?:D
    poklikasz u mnie w linki w nowym poście ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje psiaki również były całe przestraszone...
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post! :) Masz racje z roku na rok jesteśmy coraz starsi. A moje zwierzątka również były bardzo przestraszone. Ja dzisiaj również miałam problem z napisaniem daty :) Cały czas pisałam 2015. Nie mogę się przyzwyczaić. Piękne zdjęcia. Obserwuje i liczę na to samo :) zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo tak problem z napisaniem daty 2016 hahaha :'D
    Nadal nie mogę się przyzwyczaić że już 2016 a nie 2015 :D

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń