poniedziałek, 7 września 2015

Miasto z piernika!

Hej!
 Pierwszy tydzień szkoły, pierwszy weekend, pierwsza wycieczka...tyle, że z rodziną. To wszystko już za mną! Te dwa dni wolnego przeleciały mi przed oczami niczym gwiazdka spadająca z nieba. Po raz drugi w życiu odwiedziłam pięknego miasto, które słynie z pysznych pierników czyli wszystkim znany Toruń. 



W sobotni poranek musiałam wstać o 6:30 (o zgrozo), ale moja rodzinka tak 'szybko' się zebrała, że wyjechaliśmy po ósmej. Po drodze odwiedziłam stare miasto w Bydgoszczy. W Toruniu byliśmy około 14:30. Po chwili wytchnienia w pokoju, ruszyliśmy na podbój pierników( choć tak naprawdę szukaliśmy restauracji, bo byliśmy piekielnie głodni). Gdy brzuchy był pełne, do końca dnia zwiedzaliśmy to piękne miasto! Na pewno jeszcze tam wrócę... :)



W niedzielę po sytym śniadaniu ruszyliśmy w podróż powrotną. W drodze czytałam ,,Papierowe Miasta"(które swoją drogą pojawią się na blogu) oraz tradycyjnie słuchałam muzyki. W domu byłam po godzinie 16:00 i niby miałam zabrać się za naukę, ale oczywiście było 150397895432 ciekawszych rzeczy do zrobienia. Summa summarum takie rodzinne wycieczki są genialne!


Byliście kiedyś w Toruniu? A Wy jak spędziliście pierwszy weekend? :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia :) Kiedyś sie tam muszę wybrać :D
    Zapraszam do mnie http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz, jak na tak młoda osobę, to masz po prostu talent. Przyjemnie się Ciebie czyta, zdjęci są świetne, dobrze piszesz. Widząc masę tandetnych blogów osób w Twoim wieku spodziewałem się czegoś podobnego, a dostałem coś totalnie odmiennego i odwrotnego.
    Sam kocham Toruń miasto gdzie dzieje się dużo, kluby żyją nocą, w weekend widać imprezujących na mieście. Po za tym pełno artystów na ulicy i to nie tylko muzycy, a różni zajawkowicze.

    Zapraszam do siebie:
    https://sonast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń