środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku!

Hej!
     Dzisiaj długo przeze mnie wyczekiwany Sylwester! Już od około godziny sąsiedzi 'testują' petardy, a mój pies leży obok z podkulonym ogonem. O równo 00:00 wybuchnie kolorowa fala na niebie. To chyba jeden z najpiękniejszych widoków w ciągu roku. Odpowiem na kilka pytań związanymi z Nowy Rokiem! :)

Co najlepszego spotkało Cię w 2014 roku?
- Wiadomość, że 30 seconds to Mars będą w Polsce, a ja na nich pojadę!
♥ Jakiego wydarzenia najbardziej żałujesz?
- Żałuję przesiedzenia większości wakacji w domu.
Co najbardziej się w tobie zmieniło?
- Podejście do świata oraz przybycie mi trochę wrednego charakteru ;)
Masz jakieś postanowienia noworoczne?
- Zamierzam zdrowiej się odżywiać!
Piosenki po których usłyszeniu przypomni Ci się rok 2014?
-Thirty seconds to mars- Do or die
-Americam Authors- Best day of my life



Co Wy kochacie najbardziej w Sylwestrze?
Szczęśliwego Nowego Roku!

24 komentarze:

  1. Ja w tym roku nie mam ochoty na sylwestra. Ale fajerwerki uwielbiam!
    Też w tym roku zmieniło się moje podejście do świata.

    writtenbyjulita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne postanowienie noworoczne.
    Ja też uwielbiam fajerwerki. W mojej okolicy niektórzy juz od dwóch dni wstecz puszczają je wieczorami.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fajerwerki, czekam na godzinę 00:00, żeby wyjść na zewnątrz i popatrzeć!
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajerwerki:)

    obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie to się odwdzięczę!;) Szczęśliwego Nowego Roku 2015!! ;* ♥MÓJ BLOG->KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałaś u mnie, że obserwujesz ale nie widzę Ciebie:) możesz się upewnić?

      Usuń
  5. Bardzo fajny post. Zapraszam na mojego bloga
    http://modnalenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sylwestrze kocham fajerwerki ; D śliczny blog. ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! ♡
    Kochacznaczyblogowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szampana uwielbiam hahah i to ze mozna sie wybawic :D
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby 2015 był tak samo dobry. :))

    Obs za obs? gra-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro rok 2014 był dla Ciebie tak dobrym rokiem, to życzę Ci z całego serduszka, żeby rok 2015 był jeszcze lepszy! ;) Ja osobiście najbardziej w sylwestrze uwielbiam spotkania ze znajomymi, ale w tym roku pokrzyżowały mi się plany... +Obserwuję. :)
    Zapraszam do siebie: http://my--view--of--the--world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    Zapraszam do siebie: http://wobiektywiezycia.blogspot.com/
    Obserwujemy ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. 30 seconds to Mars <3
    życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku, dużo przyjaciół, miłości, szczęścia i mało zmartwień ;)

    zapraszam do obserwacji za obserwacje, jeśli jesteś zainteresowana, napisz:
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tych piosenek :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne podsumowanie :D
    powodzenia z postanowieniem!
    super zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! więcej szczegółów tutaj:
    http://threekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję :) liczę na rewanż!
    świetny post! ;)
    _______
    www.kierunkowy48.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spelnij swoje postanowienia! trzymam kciuki!
    chetnie bede czytać Cię dalej !<3
    Mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że tak spędziłaś wakacje. Życzę Ci aby tegoroczne wakacje były lepsze !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kolaż <3 super, że jedziesz na koncert Marsów :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby 2015 był jeszcze lepszy :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/diaries.html

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kolaż ^^
    życze udanych wakacji skoro poprzednie nie do końca wypaliły ;)
    zapraszam do mnie :)

    http://loveyourlifexantonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń