niedziela, 23 listopada 2014

Udając dorosłych!

Hej!
      Jadąc na wczorajsze imieniny do cioci nie sądziłam, że będzie tam takie przedstawienie. Moja kuzynka chciała zapełnić ramki w pokoju poprzez wspólną sesję zdjęciową. Gdy miałyśmy zaczynać znalazłyśmy z Zuzią kilka par butów. Do tego ładne sukienki i gotowe! Przynajmniej tak myślałyśmy, ale Karolina jeszcze zabawiła się w makijażystkę. Sumując,dobrze czasem 'pobawić' się  dorosłych! :)







A Wy jak spędzacie u kogoś imieniny?
Też lubicie czasem 'pobyć' dorosłymi?



13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na zabicie nudy czy poprawienie humoru.Ja niedawno skończyłam 17 lat i trochę już wkroczyłam w ten dorosły świat. Chętnie wróciłabym do czasów dzieciństwa.
    Wymiana obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądacie! :D
    Hah, ciekawy pomysł :3 Jak byłam młodsza to zawsze u babci się przebierałam się z kuzynką, zakładałyśmy szpilki, korale i udawałyśmy dorosłe :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Uwielbiałam szpilki! :D

      Usuń
  3. Ja nie lubię bawić się w dorosłych. Pomimo tego, że mam już prawie 16 lat, nadal w duchu jestem dzieckiem. Chcę też dłużej nim pozostać :)

    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
  4. ja puki co staram się żyć teraźniejszością i nie myśleć o dorosłym życiu, ale jak byłam młodsza to ZAWSZE się przebierałam :)

    ikaa-blog.blogspot.com - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam w dorosłych nie lubię się bawić, wciąż za bardzo czuję się dzieckiem i chcę nim na razie pozostać :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie korzystam z tego, ze jestem jeszcze dzieckiem i starać się jeszcze nie myśleć o mojej "dorosłości". Ale jeśli chodzi o "parodiowanie" niektórych dorosłych (typu "źli" nauczyciele) jak najbardziej :) Obserwuję!

    Mogłabyś poklikać w linki Sheinside w TYM poście? To bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa! Tak spontanicznie, a jakie świetne efekty!:)

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne takie spontaniczne sesje :)

    Obserwuję, pozdrawiam :)
    www.julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Roshe zawsze wygrywają w starciu ze szpilkami, przynajmniej jak dla mnie :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszłyście. Cześć. Bardzo fajny blog. Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj, a na końcu komentarza na moim blogu dopisz "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, dorosłość już mnie dopadła :D
    Wiadome, że ma to swoje plusy. No ale jak wszystko, też ma swoje minusy.
    Doszło parę obowiązków, odeszło parę przywilejów...
    No i czas leci szybciej :)

    OdpowiedzUsuń