sobota, 15 listopada 2014

Taka jest już jesień!

Hej!
      Po długiej chorobie, naprawdę ciężko jest się przestawić do rannego wstawania, odrabiania lekcji czy nawet zwykłego zajrzenia do plecaka. Tydzień w szkole i już chcę koniec roku. Dodatkowo ta pogoda! Naprawdę dobija! Mam wrażenie, że jest albo za wcześnie albo za późno. Nie mam na nic ochoty, ale zawsze znajdzie się coś co poprawi mi humor. Wczorajszym 'tym czymś' była moja przyjaciółka, która przyszła do mnie na noc. Jedna osoba, jeden gest, a naprawdę potrafi wiele zdziałać!





A Wam jak mijają te jesienne tygodnie?
Macie coś co od razu poprawia Wam humor?


8 komentarzy:

  1. u mnie jesien przyniosla niestety chorobe , angina juz mnie meczy dobry tydzien :(
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveawaywygraj-plaszczyk_15.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorsze jest wstawanie... jesteśmy niewyspani nic nam się nie chce
    powodzenia w nauce! ;*


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh, ja jestem przeziębiona :cc

    zapraszam! :)
    http://olszjaa.blogspot.com/

    ps. jesteś taka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia ;) Obserwuje
    http://befree2159.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie byłam chora,a trudno jest mi się skupić na nauce.
    Pogoda nieźle dobija.
    Dobrze, że są osoby, które zmieniają nasz nastrój :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kolor żarówa!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko i ciężko. Mnie poprawia humor dobra książka, ćwiczenia oraz mój kotek.
    Pytałaś się u mnie na blogu czy możesz wykorzystać mój pomysł w poście. Możesz, oczywiście, ale byłbym wdzięczna gdybyś napisała, że zobaczyłaś ten pomysł u mnie :) I przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale dziwnym trafem twój komentarz gdzieś mi zginął.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia super ;)
    zapraszam http://twosistersbloog.blogspot.com/2014/12/winter-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń