środa, 23 lipca 2014

Tag: Too much information

Hej!
     Tak jak obiecałam, raz na jakiś czas na moim blogu pojawi się Tag :) Dzisiaj wybrałam - TMI Tag czyli Too Much Information. Wydaję mi się on dość ciekawy, więc zapraszam!



1. W co jesteś ubrana?
- W krótkie spodenki i bluzkę.
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
-Nie.
3. Miałaś kiedyś okropne zerwanie?
-Nie.
4.Ile masz wzrostu?
-Dawno się nie mierzyłam, ale około 163 cm :)
5.Jakieś tatuaże?
- Nie mam, lecz strasznie mi się podobają. Możliwe, ze kiedyś sobie jakiś zrobię :)
6. Piercing?
- Nie mam. Parę mi się podoba, lecz wątpię żebym sobie kiedyś zrobiła.
7. Jaka jest twoja ulubiona fikcyjna para?
- Peeta i Katniss z Igrzysk Śmierci <3
8. Ulubiony serial?
- Nie oglądam za dużo seriali :) Ostatnio zaczęłam ,,American Horror Story'' ( pod przymusem oczywiście) i na razie mi się podoba.
9. Ulubiony zespół?
- Nie mam ulubionego. Lubię na przykład - One Direction, 30 second to Mars, One Republic i Coldplay :)
10. Tęsknisz za czymś?
-Tęsknię za moją klasą i moją kuzynką.
11. Ulubiona piosenka?
- Nie mam ulubionej, lecz ostatnio najczęściej słucham :
♥ Bastille - Things we lost in the fire
♥Shakira - Dare (la la la)
♥American Authors - Best Day of my life
12. Ile masz lat?
-13 :)
13. Znak Zodiaku?
- Panna.
14.Cecha, której szukasz u partnera?
- Chciałabym, żeby miał pasję, był opiekuńczy oraz miał poczucie humoru :)
15. Ulubiony cytat?
- ,, When nothing is true, everything is possible''.
16. Ulubiony aktor?
-Lubię Ryan'a Gosling'a oraz Johnn'ego Deep'a.
17. Ulubiony kolor?
-Niebieski, czarny oraz biały :)
18. Głośna czy delikatna muzyka?
- Różnie. Zazwyczaj głośna.
19. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
-Na dwór na deskorolkę.
20. Jak długo bierzesz prysznic/kąpiel?
-Zależy od tego czy się śpieszę, czy nie, ale zazwyczaj tak około 30 minut.
21. Ile ważysz?
- Wagi nie podam :)
22. Ile czasu potrzebujesz rano aby się zebrać?
- Z pół godziny będzie :D

23. Brałaś kiedyś udział w bójce?
- Tak! Zazwyczaj z kolegami...
24. Co ci się podoba w innych osobach?
- Szczerość.
25. Co ci się nie podoba w innych osobach?
- Fałszywość i to jak potrafią szybko ocenić ludzi z wierzchu.
26. Powód założenia bloga?
- Nie pamiętam dokładnie. Chyba to, ze moja siostra założyła ;)
27. Lęki?
- Mam straszny lęk wysokości, boję się pająków i innych insektów.
28. Ostatni raz, kiedy płakałaś?
- Ostatnio na ,,Zaplątani'' ( bardzo wzruszam się na bajkach/filmach)
29. Ostatni raz kiedy powiedziałaś komuś, że go kochasz?
- Wczoraj.
30. Znaczenie nazwy twojego bloga?
- Zakładając bloga nazwa nie miała znaczenia :)
31. Ostatnia książka, którą przeczytałaś?
- ''Kosogłos'' - Suzanne Collins
32. Książka, którą aktualnie czytasz?
- Aktualnie nie czytam nic :)
33. Ostatnio oglądany serial?
- Drugi sezon American Horror Story.
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
- Moja kuzynka, Karolina.
35. Ostatnia osoba, do której napisałaś smsa i co on zawierał?
- Aktualnie mój telefon jest rozwalony i nie mogę pisać :)
36. Ulubione jedzenie?
- Coś niezdrowego ^^
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
- Norwegia, Londyn, Nowy Jork..
38. Miejsce, w którym ostatnio byłaś?
- Pokój gościnny.
39. Masz kogoś 'na oku'?
- Tak.
40. Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś?
- Nie mam pojęcia :D
41. Kiedy ostatni raz byłaś obrażona?
- Nie jestem osobą obrażalską.
42. Ulubione słodycze?
- Żelki, czekolada i "Lion".
43. Grasz na jakimś instrumencie?
- Na flecie poprzecznym :)
44. Ulubiony rodzaj biżuterii?
 - Nie lubię nosić biżuterii :)
45.Ostatni sport jaki uprawiałaś?
- Biegi. Do kuchni i z powrotem!
46. Ostatnia śpiewana piosenka?
- "Best Day of my life'' - American Authors
47. Ulubiony teks na podryw?
- Nie mam :D
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
- Nie?
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
- Z moją siostrą i Karoliną.
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
- Nikogo nie taguję. Jeśli ktoś ma ochotę może sobie odpowiedzieć :)


Jesteście  w czymś do mnie podobni? :)

11 komentarzy:

  1. Jest kilka rzeczy, które mamy podobne. Między innymi również chciałabym zrobić sobie tatuaż, lubię One Direction (jestem Directioners), chciałabym odwiedzić Londyn i Nowy Jork. Świetny pomysł na Tag, może kiedyś z niego skorzystam :)
    http://by-diallerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony kolor to też czarny, boję się pająków i innych insektów, głośno słucham muzyki :)

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie 41 zgłaszam sprzeciw, ponieważ jest niezgodne z prawdą!
    Oj Tośka, Tośka przecież Ty się codziennie obrażasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ja bym w półgodziny się nie zebrała :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/ - jeśli będziesz miała czas ochotę, zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, też uprawiam biegi do kuchni i z powrotem! ;>
    Obserwuję też!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biegi do kuchni mnie rozwaliły <3 Fajny TAG Ciekawe pytania. Bardzo lubię czytać/ oglądać takie rzeczy :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, biegi do kuchni i z powrotem to i mój sport xD też lubię Liony i things we lost in fire ^^
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. biegi do kuchni i z powrotem to i mój sport :D też lubię Liony i things we lost in fire, to świetna piosenka <3
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny tag, chętnie też bym zrobiła taki u siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń