piątek, 30 maja 2014

Lata 20

Hej!
       O jeju!  Jak ten tydzień w Warszawie szybko minął. Świetnie się bawiłam i myślę,  że każdemu z Nas przydaje się taki tygodniowy odpoczynek od niektórych ludzi,  od szkoły i nauki oraz od wszystkich obowiazków. Jak po każdym moim wyjeździe cos się we mnie zmienia.  Czegoś się uczę lub czegoś się oduczam. Było bardzo ciepło ( prawie 30 stopni). Ale wszystko co dobre kiedyś się kończy i od wczoraj jest strasznie zimno! A jaka u Was pogoda?
Dzisiaj tak trochę krótko, bo wracam do domu. A teraz zapraszam Was na sesję z motywem ''Lata 20''!







Fotograf- moja siostra (KLIK)
Pomysłodawca-moja siostra (KLIK)
Kostiumograf- moja siostra (KLIK)
Serdecznie zapraszam do zaobserwowania jej bloga! :*






4 komentarze:

  1. swietne zdjecia i pomysl na sesje :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, bardzo ładne, dobrej jakości i pomysłowe! :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, to gdzie pijesz z filiżanki jest bajeczne :3

    Zajrzysz do mnie? Dopiero zaczynam, byłabym wdzięczna :)
    psycho-swing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne zdjeica :)
    U mnie caly czas zimno :(
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń